Thursday, January 13, 2011

hari nikan.......

Posted by cahayaberbisikan at 11:39 AM
assalamualaikum....hari ni hari last exam...yg ade dlam kple kitorg skrg ni smstny dah tbygkan ktil n tilam kat rumah...maklumla dah dekat 2 blan tak blik rumah...so smstinye rndu sgle-gleny yg ad kat rumah....aku pun smstinye rndu gak...trutmeny bantal aku tu...lpekan jap la cte tntg bku2 n kje yg dah mmg mlambak nak kne buat tu...hmmmm....smstnye blik ni aku nak melantak makn sume mskan mak aku yang sdap2 blake tu especially asam pedas...ya ALLAH,mmg sedap thap dewa...confirm aku takkan toleh2 lain pnye ah...blik ni jugak aku plan nak wat mcm2...salah satuny smstnye nak 'qadak' tidur.....

0 comments on "hari nikan......."

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

my passion...my soul... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

I LOVE MISS CAHAYABERBISIKAN