Wednesday, November 26, 2014

Posted by cahayaberbisikan at 9:25 PM
terlalu lama bertahan, 
hari ni aku rebah

aku mahu jadi kuat tapi hari ni aku lemah
aku mahu hidup sendiri tapi hari ni aku "terganggu"
kenapa mesti buat aku macam ni?
tidakkah aku bernyawa?
tidakkah aku berpeluang untuk meminta walau sedikit?
tidakkah aku berhak untuk rasa sedikit gembira dihati walau seribu sakit ditanggung?
kenapa buat begini?
bukan sekali, 
tapi berkali-kali,
aku punya rasa dihati walau tak terluah dalam perkataan
andai senyuman tiada lagi di bibir dan hambar memandangmu,
maaf,
satu perkataan yang menjelaskan semuanya
"AKU KECEWA"



0 comments on " "

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

my passion...my soul... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

I LOVE MISS CAHAYABERBISIKAN