Friday, November 21, 2014

wishlist: *subject to be changed

Posted by cahayaberbisikan at 1:44 AM


ok, amik mood dulu..cam biasa bro! hahaha..maklumla, teman baru lepas minum coolblog choc fruitty blog with strawberry topping, tu yang jadi mcm ni..over excited.. well, pejam celik, lagi sebulan lebih je umur ni nak masuk 23tahun.. wohooo.. 23tahun??????? betul ke?? mcm tak percaya je kn?? dalam umur nak menjangkau 23tahun ni, rasanya banyak lagi yg aku belum mampu nak capai lagi.. almaklumla, status still pegang status pelajar..so duit pun tak dak banyak mana..alhamdulillah, ada certain benda yg aku dh berjaya dapat la..errr, ada yg aku usaha sendiri & normal la klau ada org lain jgak yg tlg tunaikan.. but there is still something missing..yela, belum mampu nak dapat lagi.. 



tak salah pun kan, kalau kita berangankan something..well, berangan tu free je cik kiah oii.. aku ni pun sebenarnya part time day dreamer.juga..tapi kadang2 la..heuheu..shhhh, kita2 je yg tau okkk... so, untuk future ni, ada satu, dua benda yang aku target untuk beli..insyaallah..mudah-mudahan dapatla capai sebelum umur menjangkau 30 tahun la harapnya..sebabnya, nnt umur dh 30 tahun mesti la kena fokus kt family & anak-anak plak kan??? mungkin umur 28tahun nanti, anak aku dah sorang dua kot..isshhh..tu pun klau dh nikahla.. ye dak??


1. Fujifilm polaroid instax mini 8..wuwuwu..salah satu sebab aku tetiba minat ialah rindu awak 200% punya penangan..ala, suzie armel tu..cam cantik je.. yang ni insyaallah la..mungkin nak kerja and kumpul duit gaji sikit2..heheh


credit: Fujifilm official website
2. acer aspire S7...as iam a big fan & loyal user of acer laptop..tapi kalau ada rezeki org nak bagi macbook air pun apa salahnya..berangan jela najwa oiii..

ohhhh, im meltinggggg

3. perodua MYVI.. hehehe, macam nak buat loan dengan parents je untuk duit muka..agak2 dapt tak ek??? nak beli suzuki swift mcm tak mampu je..but, who know kalau ada rezeki kan? 

my DREAM car.... credit: perodua website


4. Apple Iphone...ha, yang ni aku xtau la version bape yg aku mampu beli nanti..yela, skrg ni tgh viral iphone 6 and iphone 6plus series kan?? hmmm..KIV la dulu..

may dream come true
5. A vacation at the winter country with beloved one.. ameen..

dear future one...
6. to be continue or subject to be changed..muehehehe




#kitaberbezadanituyangmembuatkankitaberjodoh



0 comments on "wishlist: *subject to be changed"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

my passion...my soul... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

I LOVE MISS CAHAYABERBISIKAN