Saturday, October 25, 2014

awak!

Posted by cahayaberbisikan at 10:09 PM
mood, mood, mood... dimanakah kau menghilang..aku perlukan kau di saat ini.. kembalilah kepadaku.. i need u right now... well, hectic life seem never to be end... sabar.. sabar..sabar okkk.. pujuk diri sendiri...insyaallah another 2 semester to go.. may allah ease the way for me.. bila mood takde, diri melayang ke mana pun tak tahu la.. kenapa jadi macam ni?? kenapa?? 

   mungkin sebab R.I.N.D.U kot.. R.I.N.D.U teramat rindu.. sorry.. seem like i can't stand with this feeling.. satu tahun.. satu tahun pendam, simpan, diamkan diri..doa? tak pernah putus..siang dan malam..walaupun hanya mampu jumpa awak dalam mimpi je, itu pun dah memadai..  wahai empunya diri, awak rasa tak apa yang saya rasa sekarang??? mungkin awak tak rasa, sebab awak jauh..jauh dari saya..awak tak nampak saya, saya tak nampak awak.. tapi saya harap DIA takkan jauhkan hati saya dari terus mendoakan keselamatan awak, kesihatan awak.. awak, saya rindu..rindu sangat-sangat.. 





"rasaku kamu ada, disetiap sedih dan juga senangku..rasanya kamu sudah menjadi bintang terang hidupku.." 
                                                                                                                #terbaikbagimu:fragmen#

0 comments on "awak!"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

my passion...my soul... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

I LOVE MISS CAHAYABERBISIKAN