Thursday, January 1, 2015

bye 2014, hello 2015

Posted by cahayaberbisikan at 2:40 PM
hi all! pejam celik, dah 2015 rupanya.. 2014 baru sehari kita tinggalkan, terima kasih atas segala memori yang tercurah sepanjang 2014 tak kira la suka atau duka.. cehhhhh, macam la lame beno 2014 kau tinggalkan najwa! padahal tak sampai 24jam pun lagi tinggalkan 2014 tu. heuheu..sorry la kiah terover excited..maka dengan ini kiah umumkan bahawa secara rasminya ini juga official entry 1st kiah untuk tahun 2015 ni..hewhewhew..


well, ini bermakna, lagi 20 hari je kiah akan say good bye to 22, and hello 23... sob,sob,sob.. i'm not daddy's little girl anymore.. may 23 bring more happiness, strength and joyous to me.. hmmm, orang lain ada je yang baru merasa masuk umur 22 tapi aku, menghitung hari untuk tinggalkan 22 plak..hahahhah.. syukur la sebab, walaupun aku ni umur angka gedabak, tapi orang ramai yang tegur aku mesti salah sangka ingatkan aku nu junior kt universiti.. hahahah, paling tak pun ada sedara mara yang still aku ni student primary school.. well, nampak tak ke"awet mudaan" aku tu??? dengan tinggi aku yang just 147cm je, memang dan2 la orang bersangka macam tu..

ini realiti yang aku sendiri kena masa raya "tahun lepas" a.k.a penghujung bulan 7 hari tu, one of my aunt tanya "awak darjah berapa??" aku apa lagi dengan muka pelik plus dalam otak ada BIG QUESTION MARK a.k.a "??????" 

sempatla dok bermonolog dalam hati, "takkan la aku yang pakai baju ala-ala mokcik-mokcik @ akak-akak ni still nampak cam budak sekolah rendah lagi??" 

sebenarnya takdela macam makcik2 sangat pun..heuheu..well,nak buat macam mana kan dah takdir allah, anak no.2 dalam family aku ni bantut(aku la tu) hahaha..tapi takpe, sebab aku suka.. tu bermakna iam limited! be jelly please...

hm, pastu ade la orang dok post pasal sifat2 anak no.2 ni.u all pun mesti pernah terbaca jugak kan?? takkan takde.. kalau takde sat!

copy pasta...credit: to qhesahgadisbongsu



hmmmm, xdela 100% tepat sangat dgn diri aku.. yang agak tepat 1,2 and 4 je describe diri aku.... yang lain outtttt...hahahaha


okkk...till here, nak pi buat kerja lain pulak dahhh.. 
do pray for me for my final exam okk,
thankss,

lots love

credit: google img

0 comments on "bye 2014, hello 2015"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

my passion...my soul... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

I LOVE MISS CAHAYABERBISIKAN