Friday, March 25, 2011

why this week everything seem like going to be ruin????

Posted by cahayaberbisikan at 3:27 PM
minggu ni pada aku sngat la tak best...yela mcm2 tjdi minggu ni....dh le mle2 tmpt aku kne serang dgn semut...3kali aku bersihkan tapi tak hilang2 gak...plik...mungkin sebab cuace hujan stiap ptg dh wat rmah semut tu musnah n diorang hncur...hmmmm...ntahla....but it just my assumption....pastu...aku kne serang sakit perut yg thap dwe...masyaallah,skitny hnye allah je tang tau ap aku rse waktu tu...rse cm dh nak mati je pn ade....tp aku tak bleh mngalah aku kne brthan n tunjukkn yng aku tak lemah...mgkin silap aku gak wktu pg tu tak shur dlu n pastu trus puase...tu yg perut aku masuk angin tu...kbtulan mlm tu aku dh mkn roti,so aku wat assmption tu dh kre sahur skli gak la....hehehe...pastu,,,,hah,amik aku...kne tak skit perut thap dwe...smpai aku terbongkok-bongkok nk jln....tapi alhamdulillah,,,sekrng ni dh ok....mgkin allah nk uji kot sjauh mne aku bsbar hdpi dugaan ni....bkn aku tak nk wat revision or g kliah tpi tiap kali aku dri je mmg skit dia dtg tahp dwe...smpai aku tpkse bongkok2...aku rus je tdo lpas solat maghrib mlm tadi sbb tak tahan sngat...n hpefully dgn tdo dpat la krgkn skit tu....hmmmm...by the way skrang dah 100% ok..thanks to god for giving me the strength....

0 comments on "why this week everything seem like going to be ruin????"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

my passion...my soul... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

I LOVE MISS CAHAYABERBISIKAN