Thursday, November 10, 2011

tenang n sbarla wahai hati....

Posted by cahayaberbisikan at 1:32 PM
smpai hati dia wt cm tu kn?? mcm aku ni dpbdohkn je hdup2..sape dia tu nk wt cm tu  kt aku??? sume pluang dia wt mcm smph je...mne sume yg dia jnji??? knp dlu tagih n hrapkn pluang dari aku?? tpi ble aku dh bg, ko buat mcm smpah n takde lgsg nilainye..ingatla!!! tak slmeny ko kt atas tu..hidup ni mcm roda ...n 1 hari ko akn  kt bwh jgk...dh puas dh ko skitkn hati aku...knp la aku bzirkn air mte aku sbb ko je??? zati, aku rndu kat ko...i'm trying my best to forget him..but it was not easy like what i thought..6thun aku dgn dia...at last bnde yg sme dia wt kt aku blik...ckupla...ya ALLAH,kuatknla n beriknlah ktngan pd diriku dn hatiku..biar aku yg prgi dariny ya ALLAH... ANDAI ITU TAKDIRNYA, aku pasrah ya ALLAH dgn semua ketentuan mu ya ALLAH...jgnlah airmte aku disia2kn lg hnye krna  dia ya ALLAH...

0 comments on "tenang n sbarla wahai hati...."

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

my passion...my soul... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

I LOVE MISS CAHAYABERBISIKAN